Cerpen singkat bahasa Azerbaijan

Cerpen singkat bahasa Azerbaijan


bir gün Bandung dəqiq olmaq üçün, iyul və Sofi adlı iki əkiz qız var idi. İyul mükəmməl anadan isə Sofi qarşısında qüsurlu, o qüsurları anadan olmuşdur. Onlar böyük artıb onlar yetkinlik yaşına hit zaman iyul və Sofi bir gün böyüyən qədər, iyul və Sofi valideynləri ayrıldı.

Bu iyul qarşısında maneəli anadan olub bacısı Sophie dəstək üçün çox çalışırıq başladı ildən orada gözəl dünya bilərsiniz wantid lakin əfsus, Sofi o, aradan iyul mükəmməl anadan kimi deyil ki, həyata.

Sofi gizli Tristan adlı bir adam sevdi, lakin Sophie iyul demək cəsarət etmədi. Bir gün qədər bu, həqiqətən iyul kimi Tristan Sofi olduğunu dərk. Sofi "Mən bəlkə o mənim kimi əlil qız sevgi bilər Tristan kimi mükəmməl bir adam tərəfindən sevilmək layiq olmadı" dedi məyus hiss etdim.

Qisa hekayə qısa, iki qız əkiz bir Tale - - Sofi iyul ofisində olarkən ev almaq və demək, üz qüsurları ilə rüsvayçılıq intihar seçdi biri qədər o əməliyyat Sofi xərcləri üçün pul qazanmaq idi ki Sofi, iyul Mütləq "dedi Sofi indi "oda çıxmaq üçün utanmaq üzünü fəaliyyət və olmaqdan məmnun.

İyul o Sofi demək gözləmək bilməz, dərhal evə getdi. İyul Sofi zəng İyul ayında mənzil gəldi, lakin kekamar Sofi, lakin heç bir axtaran Sofi, İyul heç bir cavab var idi. İyul də Sofi vanna otağı gördüm və iyul Sofi qanlar içində yatan görüncə çaşdı.

İyul qışqırmağa və ağlayan, o Sofi qucaqladı və "Bu Sofi edirik Niyə, mən sizin əməliyyat xərcləri pul var, amma niyə bu və məni tərk" dedi.

Zabitlər mənzil eşitmək qışqıraraq iyul düz getdi. o İyul ayında mənzil əlavə iyul ayında bir qadın var idi ki, görməmişəm çünki Officers mənzil, iyulun silah qadın, o iyul əkiz qardaşı olduğunu bilmirdim görüncə çaşdı.

İyul və Tristan evli 3 il sonra ilk onlar məsud yaşamışdır. İyul və Tristan bir nöqtədə bir gəzmək üçün getdi və onlar təsadüfən bir münəccim görüşmək və Permal bir kart iyul Tristan gələcəyini proqnozlaşdırmaq.

Sinoptiklər "Həyat siz bir həyat almaq keçmişdən gələn bir şey narahat olacaq" dedi. Lakin onlar dərhal Kehanetler, xüsusilə Tristan inanmıram. Amma şüursuz İyul nəticədə bu peyğəmbərlik təsir və birdən-birə onun əkiz qardaşı yadda qalıb.

tellers iyul və Tristan-ci ildən İyul təxminən o Sofi faktiki olaraq stress edilməsi nightmares, bədən qançırlar heç bir səbəb və kölgələr olur hər gün narahat və orada iyul olan Tristan və həyatının təhlükədə olduğunu dərk. İyul geri Fortune Teller Tristan ödəmək üçün dəvət olunub, sonra iyul ayında "Necə peyğəmbərlik baş dayandırmaq üçün" Oracle bildirib Münəccim "proqnozları hər hansı vasitə ilə dayandırıla bilməz" cavabını verdi.

Sinoptiklər terrorlar getdikcə iyul Tristan da təhdid üz tələsdi. Sofi iyul gəldi və üzünü göstərdi bir qədər Juli qorxuram və qışqırmağa idi. İyulun bereriak Eşitmə, Tristan Tristan iyul ziyarət və iyul ayında həyat yoldaşı Sofi əkiz qardaşı təəccüb idi. Sofi ətrafında dönüb Tristan düz getdi, Sofi "Bu kimi mənə etdik, indi mən sizin həyatına son qoymaq edəcək", deyib.

"Sizinlə yanlış Tristan? Nə bunu Niyə Sofi" Sophie cavab verdi: «O, artıq oxşar ola təşkil edir" Sofi dərhal mənzilin üst düşmüşdür Tristan Tristan cavab vaxt deyil, və iyul çox ucadan qışqırır və Sofi bildirib.


Tristan işlər görülüb "Nə, və niyə siz mən əməliyyat xərcləri üçün üz pul var demək istədiyiniz zaman əslində, mənə Sofi tərk, lakin siz bunu və nə Sofi məni tərk: July bildirib.

I "sizin çox sevən deyiləm. Sofi ağladı və mən Tristan sevirəm amma o, daha sevgi idi "cavabını verdi. Mən deformasiya mənim üz ar idi, çünki mən "Mən də iyul ayında səni sevirəm, bunu edirəm. Sofi və nəhayət tək iyul canlı getdi.

http://bahecarek.blogspot.co.id/
Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 komentar:

Posting Komentar